واحدتحلیلی خبری باشگاه خبرنگاران جوان مرودشت
45 درصد دانش‌آموزان مدارس تیزهوشان شیراز ‌خانواده‌ای فرهنگی دارند
نوشته شده توسط حسین برزگر در ساعت 10:56
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان فارس:
45 درصد دانش‌آموزان مدارس تیزهوشان شیراز ‌خانواده‌ای فرهنگی دارند

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان فارس گفت: 45 درصد از دانش‌آموزان مدارس تیزهوشان شیراز دارای خانواده‌ای فرهنگی هستند که برای آموزش‌وپرورش افتخار است.

خبرگزاری فارس: 45 درصد دانش‌آموزان مدارس تیزهوشان شیراز ‌خانواده‌ای فرهنگی دارند
 

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حمیدرضا آذری عصر امروز در مراسم تجلیل از برگزیدگان کنکور در جهرم که در تالار علامه امینی این شهر با حضور جمعی از مسئولان محلی و فرماندار ویژه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: امروز در آموزش‌وپرورش شعار «آموزش معجزه است» باید محقق و اهمیت آموزش در جامعه تبیین شود.

وی افزود: آموزش، نگرش و رفتار انسان را تغییر می‌دهد که این خود باعث پیشرفت در جامعه است و اگر ما امروز دغدغه مهاجرت را از روستاها به شهرها و از شهرها به کلان‌شهرها داریم، باید امکانات آموزشی‌ را در تمام نقاط کشور بدون تبعیض ببریم تا افراد برای تحصیل نیازی به مهاجرت نداشته باشند و این مهم در آموزش‌وپرورش به توجه ویژه نیاز دارد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس گفت: زمانی در جامعه آموزش‌های صحیح به افراد داده شود، شاهد کم شدن ناهنجاری‌ها و افزایش استحکام بنیان خانواده‌ها خواهیم بود که این ما را کمک می‌کند تا به سمت جامعه ایده‌آل حرکت کنیم.

این مقام مسئول افزود: سرانه آموزش در کشور مطلوب نیست و برای هر دانش‌آموز ما مقدار چندانی هزینه نمی‌کنیم که مطلوب آموزش نیست و هنگامی یک نماینده مجلس از فرار مالیاتی 75 هزار میلیارد تومانی خبر می‌دهد باید سعی کنیم این فرارها را به فرصت تبدیل کنیم و پول‌ها را در جاهای مناسب مانند آموزش به کودکان به‌کار ببریم.

وی در پایان بیان داشت: امروز فرمول انسان‌شناسی از فرمول‌های ریاضی و فیزیک مهم‌تر است و من از تمام شما برگزیدگان کنکور می‌خواهم پس از ورود به دانشگاه و حضور در جامعه به‌عنوان نیروهای کار این نظام آموزش‌وپرورش را از یاد نبرید چراکه یک قرارگاه فرهنگی است و خوشحالم که بگویم 45 درصد از دانش‌آموزان مدارس تیزهوشان شیراز دارای خانواده‌ای فرهنگی هستند که برای آموزش‌وپرورش افتخار است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: